Er alle produktene i vår Online Shop tilgjengelige i våre butikker?

Sist oppdatert: 5/29/19
Butikkene våre har så mange av produktene våre som mulig på lager, men de har begrenset plass. Derfor kan de ikke ha alle produktene som er tilgjengelige i nettbutikken vår, på lageret sitt. Hvis produktet du vil bestille er tilgjengelig i nettbutikken, kan du reservere det på nett og hente det i en butikk ved å velge “Hent i butikk” i kassen.

Hvis du er i butikken, men produktet du leter etter ikke er tilgjengelig, kan betjeningen bestille det for deg. Du betaler digitalt i butikken via en iPad, og får produktene levert til den adressen eller butikken du ønsker. Dette gjelder bare for utvalgte butikker, og det kan ta opptil 2–5 virkedager.

 

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00