Hva er garantien på varen(e) min(e)?

Sist oppdatert: 5/29/19

Alle adidas-produkter som er produsert eller kjøpt i løpet av de to siste årene kan godkjennes for retur. Du må også ha en kopi av originalkvitteringen eller kjøpsbevis.

Hvis du vil sende et garantikrav, må du kontakte oss og legge ved bilder som tydelig viser at varen er defekt, sammen med artikkelnummer (artikkelnummeret er en numerisk eller alfanumerisk kode med seks tegn på produktetiketten) og selve produktet. Hvis produktet må undersøkes, vil adidas sende deg en forhåndsbetalt returmerkelapp.

Hvis du ønsker å returnere en vare du har kjøpt i en av våre egne butikker, på grunn av et kvalitetsproblem, så må du returnere det til en av våre butikker i det landet. Betjeningen vil inspisere skaden.

Vi kan ikke kompensere produkter som ble skadet av andre årsaker, inkludert skade som følge av forsømmelse, feil bruk eller vanlig bruk og slitasje. Vi kan ikke kompensere hvis produktet ble kjøpt noe annet sted enn nettbutikken vår eller de offisielle butikkene våre.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00