Hva gjør dere for å sikre opplysningene mine?

Sist oppdatert: 5/29/19
Vi har forpliktet oss til å sørge for at informasjonen din sikres og holdes privat.
Vi jobber for å gi deg fullstendig innsyn i dine personlige opplysninger. Vil du:
  • Se/laste ned din personlige informasjon?
  • Redigere/rette personlig informasjon?
  • Endre e-postinnstillinger?
  • Slette profilen din?
Du kan gjøre alt dette ved å logge inn på nettsiden vår, og åpne "Min konto"-siden. Friheten til å gjøre alt dette på egen hånd sørger for at ting kan gjøres mye raskere, uten at du må ringe kundestøtte.
Vi vil gjerne forsikre deg om at vi bare bruker opplysningene dine til å forbedre produktene og tjenestene våre for deg. Her ser du hvordan opplysningene brukes:
  • Til å behandle bestillinger, vise kjøpshistorikk og hjelpe deg med å administrere adidas-kontoen din;
  • Til å holde deg oppdatert om nye produkter, nyheter og spesialtilbud;
  • Til å forbedre handleopplevelsen din, ved å tilpasse innhold og kommunikasjon, slik at de er relevante for deg;
  • Til å kontinuerlig forbedre produkter, tjenester og nettsteder fra vurderinger fra deg;
  • Til å gi deg kundestøtte;
Du kan finne ut mer om personverninitiativene våre i personvernerklæringen vår.
Hvis du har flere spørsmål eller bekymringer, vil personvernteamet vårt på DataProtection@adidas-group.com gjerne hjelpe deg.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00