Hva kan jeg gjøre dersom jeg er bekymret for om jeg har kjøpt et falskt produkt?

Sist oppdatert: 7/23/19
Piratkopierte varer finnes overalt i verden. Hvis du tror du har kjøpt et slikt og trenger bekreftelse fra oss for å få tilbakebetaling fra betalingsformidleren din, kan du informere oss om hvor og fra hvem (navn og adresse) du kjøpte produktet. Du bør legge ved følgende informasjon:
 
  • bilder av produktet (inkludert alle merkelapper festet til produktet)
  • bilder av forpakningen
  • en kopi av kvitteringen for kjøpet
  • all annen dokumentasjon du mottok sammen med produktet
  • nettadressen dersom du kjøpte produktet på nett
 
Falske produkter kommer ikke fra oss, så vi kan ikke akseptere dem for bytte eller refusjon.
 
Vi kan ikke gi informasjon om eventuelle resultater av handlinger som vi foretar oss. Hvis du velger å klage til selgeren av produktet, vil vi samarbeide med enhver etterforskning fra myndighetenes side hva gjelder ektheten til produktet.

Ved fremtidige kjøp vil vi anbefale at du kjøper produktene dine i nettbutikken vår, en av de offisielle butikkene våre, eller en autorisert forhandler.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00