Hva skal jeg gjøre dersom jeg mottar feil produkt?

Sist oppdatert: 5/29/19
Dersom du sendte inn bestillingen din til nettbutikken vår, og så har fått feil produkt(er), kan du kontakte oss, så hjelper vi deg med retur- og refusjonsprosessen. Hvis du mottok et produkt som er feil størrelse, kan du returnere produktet til oss og bestille et nytt i nettbutikken vår.
 
Hvis du kjøpte produktet fra en av de offisielle butikkene våre, og du finner ut at produktet ikke var det du ønsket, kan du returnere det til butikken innenfor returperioden. Du vil kunne bytte produktet og/eller få en refusjon. Reglene og restriksjonene for retur i butikk vil gjelde. 

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00