Hva skal jeg gjøre hvis min kupong ikke virker?

Sist oppdatert: 5/29/19
Noen ganger når du forsøker å bruke en kupongkode, kan du få beskjed om at den enten er utgått eller ikke gjenkjennes. Hvis den er utgått kan du ikke bruke den mer. Hvis den ikke blir gjenkjent kan du gjøre følgende for å komme til bunns i problemet.

Først må du være sikker på at du bruker kupongen riktig. Les vilkår og betingelser som du kan finne nederst i e-posten. Vær også sikker på at kupongen gjelder for minst ett av produktene du har i handlevognen – rabattkoder gjelder ikke for alle produkter.  En annen mulighet er at kupongen kan være en butikkupong – de kan ikke brukes i nettbutikker.

Hvis ikke noe av dette gjelder, vær sikker på at du har skrevet inn koden nøyaktig slik om den står på kupongen. Det er lett å gjøre feil hvis du taster inn koden manuelt. Noen vanlige feil er:
 
  • Sjekk mellomrom, feil bokstaver og/eller skrivefeil. 
  • Kupongfeltet skiller mellom store og små bokstaver. Sjekk at “Caps Lock” ikke er på, og bruk store bokstaver der det skal være.
  • Sjekk at du ikke blander tallene 0/1 med bokstavene O/I.

Hvis du er sikker på at du har en gyldig kupong for din ordre, men at den fortsatt ikke virker, vennligst ta kontakt med oss.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00