Hvordan kan jeg be om en erstatningskupong?

Sist oppdatert: 5/29/19

Du kan be om en erstatningskupong i følgende tilfeller:

  • Du returnerte (deler av) bestillingen hvor du brukte en kupong. Hvis det er tilfellet, så sørg for at du har returnert din ordre før du ber om en erstatningskupong.
  • Kupongen din fungerer ikke. Hvis dette skjedde, så følg beskrivelsen av hvordan du bruker kupongen og hva du skal gjøre dersom kupongen ikke virker, før du ber om en erstatningskupong.
  • Kupongen din legger ikke inn riktig rabatt på bestillingen din.
  • (Deler av) ordren som du brukte kupongen på ble avbrutt, eller du selv avbrøt ordren.

Etter at ordren din er helt kansellert, eller hvis du kansellerte hele ordren selv, vil kupongkoden reaktiveres etter 24 timer.

Dersom en av hendelsene over gjelder, vennligst kontakt oss for å be om en erstatningskupong.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00