Hvordan returnerer jeg produkter kjøpt i en adidas-butikk?

Sist oppdatert: 5/29/19

Før vi forklarer hvordan du returnerer et kjøp i butikk, ber vi deg først sjekke om butikken der du kjøpte produktet er en egen adidas-butikk, eller en franchisebutikk. Selv om franchisebutikkene har adidas-logoen, kan de nemlig ha sine egne returregler. Finn ut hva slags butikk du har kjøpt produktet i ved å se på kvitteringen din. Hvis du ikke finner informasjonen på kvitteringen din, kan du ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg.

Hvordan kan jeg returnere et produkt jeg har kjøpt i en adidas-eid butikk?

  1. Ta med produktet du vil returnere til butikken, innen 30 dager (eller 14 dager for hype-produkter som YEEZY) fra kjøpsdatoen. Vi tar gjerne imot alle slags adidas-produkter fra butikkene våre i retur, unntatt badetøy, undertøy, toalettsaker, kosmetikk, skopleieprodukter og spesialtilpassede produkter.

  2. Ta også med all den originale emballasjen, samt tilbehør. Vi ber deg returnere produktet ditt i original tilstand, med etikettene festet og alle deler av den originale emballasjen.

  3. Ta med deg originalkvitteringen. Hvis du har mistet kvitteringen din, kan du ta med bank- eller kortutskrift, slik at vi kan prøve å spore betalingen din. 

Hvordan returnerer jeg et produkt som er kjøpt i en franchisebutikk?
Franchisebutikker kan ha sine egne returregler. Vi ber deg ta kontakt med butikken der du kjøpte produktet ditt, for å finne ut hvilke regler de har.

Kan jeg returnere en nettbestilling i en adidas-butikk?
Vi kan for tiden ikke akseptere returer for produkter kjøpt i nettbutikken vår

Kan jeg returnere en butikkbestilling til nettbutikken?
Kjøp som er gjort i butikk, kan ikke returneres på nett.

Kan jeg returnere butikkjøpet mitt til en annen adidas-butikk?
Hvis du har kjøpt produktet ditt i en adidas-eid butikk, kan du returnere produktet til hvilken som helst adidas-butikk i landet der du opprinnelig kjøpte produktet/produktene. Dette gjelder ikke for franchisebutikker.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00