Kan jeg forhåndsbestille eller reservere et produkt?
Hvis du bestiller på nett, kan du forhåndsbestille utvalgte produkter før de lanseres. Kontoen din vil ikke bli belastet før ordren har forlatt lageret vårt, og du har mottatt en e-post med sporingsinformasjonen din.
HvordanBegynn med å finne produktet du ønsker å forhåndsbestille. Dersom produktbildet har et grønt felt der det står “forhåndsbestill”, så kan du forhåndsbestille produktet. Dersom feltet er grått, betyr det dessverre at produktet allerede er utsolgt.
Dersom produktet er tilgjengelig for forhåndsbestilling, kan du gå til produktsiden, velge størrelsen din og klikke “Forhåndsbestill”. Klikk deg gjennom til “Kassen” og følg instruksjonene om forhåndsbestilling på skjermen.
Vi sender ordren rett til deg så snart den lanseres.
ButikkHvis du besøker en lokal butikk, kan du reservere produkter vi har på lager. Produktene reserveres til slutten av dagen. Du kan ikke reservere produkter som er på salg.
Ofte stilte spørsmål
- Hvordan kan jeg sjekke min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan kan jeg returnere mine produkter?
- Hva er leveringstid og -kostnadene?
- Hvor mye koster det å returnere produkt(er)?
- Hva skjer med min kupong hvis jeg returnerer bestillingen jeg gjorde på nett, eller deler av den, eller hvis bestillingen min blir avbrutt?
- Når får jeg refunderingen min etter at jeg returnerer bestillingen min?
- Hvordan kan jeg bruke kupongen min?
Hvor er min ordre?
Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.
Kan du fortsatt ikke finne svaret?
SPØR VÅR KUNDESERVICE
Man - fre | | 08.00 til 18.00 |