Hva er leveringstid og -kostnadene?

Sist oppdatert: 8/3/20

Standardleveringen vår tar 5-6 arbeidsdager, og kan sendes hjem til deg eller et annet praktisk sted når du velger hentested. Spesialtilpassede produkter kan ta noe lenger tid. 

Tabellen under viser noen estimerte tider for hver leveringstjeneste som er tilgjengelige for øyeblikket. Du vil få en estimert leveringsdato i kassen. 

 

Mer informasjon under:

Leveringsmetode

Kostnad

Leveringstid

Motta ordren din via PostNord på en bestemt adresse

kr 50 (Gratis levering over kr 250) 

5-6 virkedager

Hent ordren din på et PostNord - hentested

kr 50 (Gratis levering over kr 250)

5-6 virkedager


Hvorfor er ikke ordren min levert enda?

Hvis du vil spore statusen til en ordre, kan du se på ordreinformasjonssiden. Hvis ordren din ikke er sendt enda, gjør vi alt vi kan for å sende deg ordren din så snart som mulig. 

Hvis du har mottatt en e-post om forsendelse, kan du bruke sporingslinken i e-posten for å få mest mulig oppdatert informasjon om leveringen din.

Offentlige fridager og stengt lager
Ordre som sendes inn på, eller 1-2 dager før, offentlige fridager kan det ta litt lenger å levere. Så vennligst forvent litt lengre leveringstid hvis du sender din bestilling på følgende datoer: 01.01.2020, 09.04.2020, 10.04.2020, 12.04.2020, 13.04.2020, 01.05.2020, 17.05.2020, 21.05.2020, 31.05.2020, 01.06.2020, 25.12.2020, 26.12.2020.

Regler og restriksjoner for levering

·        adidas.no kan kun sende til Norge.
.        Leveringsdager er Mandag til Fredag.

·        Tiden det tar å levere bestillingen din varierer, avhenging av din leveringsadresse. Når det er salg eller kampanjer kan leveringstider være litt lengre enn forventet.

·        Ordre sendes ut kun på virkedager. Virkedager er mandag til fredag, bortsett fra offisielle fridager i Norge og Tyskland.

·        Alle utleveringer må signeres når de mottas.

·        Vi kan ikke levere til postboksadresser.

·        På grunn av logistikkproblemer ved å levere til enkelte fjerntliggende områder, forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling og stille ytterligere Vilkår og betingelser for slike bestillinger (f.eks. kreve en minimum ordreverdi). Du vil motta beskjed i tilfelle ordren blir avbrutt eller i tilfelle det er et problem med å gjennomføre bestillingen din, kort tid etter at problemet er oppdaget.

 

 

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00