Hva er leveringstid og -kostnadene?

Sist oppdatert: 12/5/19
På grunn av økt ordrevolum gjennom Black Friday-helgen kan det bli en forsinkelse i behandlingen av din bestilling. Vi jobber hardt for å få levert bestillingen din til deg så raskt som mulig. Tabellen under viser en estimert leveringsdato, basert på din bestillingsdato. 

Hvis du ikke har mottatt en e-post med bekreftelse på forsendelse fra oss innen denne datoen, er det mest sannsynlig fordi vi fortsatt behandler store mengder med bestillinger. Hvis du ikke har mottatt en e-post om forsendelse innen 24 timer etter den estimerte datoen under, vennligst kontakt vår kundeservice slik at de kan hjelpe deg å finne status på din bestilling.

Tiden det tar å levere bestillingen din varierer, avhenging av din leveringsadresse. Når det er salg eller kampanjer kan leveringstider være litt lengre enn forventet.

Når blir bestillingen min sendt fra lageret?

Dato for bestilling

Estimert forsendelsesdato

november 29

desember 3

november 30

desember 4

desember 1

desember 5

desember 2

desember 7

desember 3

desember 9

desember 4

desember 10

desember 5

desember 11

desember 6

desember 11

desember 7

desember 11

desember 8

desember 11

desember 9

desember 12

desember 10

desember 12

desember 11

desember 13

desember 12

desember 13

desember 13

desember 14

desember 14

desember 16

 

LeveringsmetodeKostnadLeveringstid
Motta ordren din via PostNord på en bestemt adressekr 45*9-10 virkedager
Hent ordren din på et PostNord - hentestedkr 45*10-11 virkedager
*Frakt er gratis for ordre over kr 245. adidas.no kan kun sende til Norge.

Offentlige fridager og stengt lager
Ordre som sendes inn på, eller 1-2 dager før, offentlige fridager kan det ta litt lenger å levere. Så vennligst forvent litt lengre leveringstid hvis du sender din bestilling på følgende datoer: 01.01.2019, 18.04.2019, 19.04.2019, 20.04.2019, 01.05.2019, 17.05.2019, 30.05.2019, 10.06.2019, 25.12.2019, 26.12.2019.

Regler og restriksjoner for levering
  • Ordre sendes ut kun på virkedager. Virkedager er mandag til fredag, bortsett fra offisielle fridager i Norge og Tyskland.
  • Alle utleveringer må signeres når de mottas.
  • Vi kan ikke levere til postboksadresser.
  • På grunn av logistikkproblemer ved å levere til enkelte fjerntliggende områder, forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling og stille ytterligere Vilkår og betingelser for slike bestillinger (f.eks. kreve en minimum ordreverdi). Du vil motta beskjed i tilfelle ordren blir avbrutt eller i tilfelle det er et problem med å gjennomføre bestillingen din, kort tid etter at problemet er oppdaget.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00