Hvorfor kan dere ikke sende ordren min?

Sist oppdatert: 5/29/19

Det er flere ting som kan hindre oss fra å sende ordren din.

Her er noen mulige årsaker:

  • Varen(e) du bestilte er ikke på lager.
  • Du bor i et fjerntliggende område som vi ikke kan levere til.
  • Du oppga en postboksadresse som leveringsadresse. Dessverre kan vi ikke levere til postboksadresser, fordi våre leveranser må signeres når de blir mottatt.
  • Det kan ha oppstått et betalingsproblem da du bestilte.
  • Når det er salg og kampanjer kan leveringstidene være litt lenger enn du er vant til.
Vis du vil ha levering til et annet land, må du bestille fra det lokalet domenet (dvs. at vil du ha levering i Frankrike, må du bestille på adidas.fr).

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00