Kan jeg avbryte min nettbestilling?

Sist oppdatert: 10/20/19

Kan jeg avbryte min nettbestilling?


Du kan avbryte nettbestillinger, helt eller delvis, innen 15 minutter etter at du har sendt den.

Steg for å kansellere ordren din på nett 
 
  1. Gå til spor ordre. Du kan finne ordrenummeret ditt i ordrehistorikken eller i e-posten vi sendte for å bekrefte ordren din. 
  2. Kopier og lim inn ordrenummeret ditt i feltet for 'Ordrenummer', skriv inn din e-postadresse og klikk 'Spor ordre'.
  3. Klikk på “Avbryt”-knappen. Den er bare synlig i 15 minutter etter at du sendte bestillingen din.
  4. Velg produktene du vil fjerne fra ordren, velg årsaken, og bekreft at du vil fjerne dem.


Så snart din kansellering er blitt behandlet (innen 2 - 4 timer) vil vi sende deg en e-post med bekreftelse til adressen du brukte da du sendte inn ordren. Du vil enten ikke bli belastet, eller motta en refusjon for de kansellerte produktene. 

Knappen for å avbryte bestillingen din er bare synlig i 15 minutter etter at du sendte bestillingen din. Hvis knappen ikke er synlig, vil du ikke lenger være i stand til å avbryte bestillingen din. I slike tilfeller kan du returnere ordren din til oss når du har mottatt den, og få refundering.

Var denne artikkelen til hjelp?

Ja / Nei

Hvor er min ordre?

Logg inn eller bruk Gjestesporing for å spore din ordre raskt, starte en retur, avbestille varer, eller sjekke statusen på en refusjon.

Kan du fortsatt ikke finne svaret?

SPØR VÅR KUNDESERVICE

Man - fre | 08.00 til 18.00