returpolicy

Er du ikke sikker på hva returreglene er? Vi veileder deg gjennom prosessen.

nettkjøp

Den enkleste måten å trekke seg fra kjøpsavtalen og returnere produktene dine gratis på samme tid, er å følge instruksjonene for hvordan du returnerer et produkt. Men du har rett til å påberope deg angreretten ved å sende inn en tydelig forklaring på avgjørelsen, og trekke deg fra kjøpsavtalen. Du finner mer informasjon fra og med avsnitt 2.13 i Vilkår og betingelser.

Du kan returnere nettbestillingen din innen 30 dager (eller 14 dager*) etter at du har mottatt bestillingen, uten å oppgi noen grunn. Dersom du mottok varene dine fra én ordre i flere pakker, begynner perioden på 30 dager den dagen du mottar den siste pakken. For at vi skal kunne refundere de returnerte produktene dine, må du returnere dem i passende emballasje, og produktene kan ikke være brukt eller skadet mer enn det som er nødvendig for å vurdere egenskapene og funksjonene til produktene. Varer kjøpt fra nettbutikken kan ikke returneres eller byttes i butikk.

*Noen eksklusive varer har en begrenset returperiode og kan kun returneres innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Du vil finne ut under bestilling om det er en kortere returperiode.

Ber vi deg om å følge disse retningslinjene:

  • Produktet skal være i original tilstand og innpakning.

  • Klærne skal ha de originale merkelappene.

  • Tilbehør skal ha alle deler av den originale innpakningen

  • Sko skal være i den originale skoesken.

  • Produkter med beskyttende polyten-innlegg: Hvis det beskyttende innlegget er fjernet, kan ikke produktet returneres eller byttes, av helsemessige årsaker.

ansiktsmasker

Hvis emballasjen til ansiktsmasken ikke er åpnet, gjelder de vanlige returvilkårene våre for dette produktet, med unntak av kravet om at emballasjen ikke er åpnet. Se "Hvordan returnerer jeg produktene mine?" for mer informasjon.

Hvis emballasjen til produktet er åpnet, kan ikke produktet returneres, byttes eller refunderes av helsemessige hensyn, med mindre det er en produksjonsfeil.

butikkjøp

Vi tar gjerne alle slags adidas-produkter fra butikken vår i retur, unntatt badetøy, undertøy, toalettsaker, kosmetikk, skopleieprodukter og spesialtilpassede produkter (spesialtilpassede produkter er personlige produkter spesielt for deg, og derfor kan vi ikke ta dem i retur med mindre det finnes produksjonsfeil).

Vi kan bare ta imot returer for produkter i opprinnelig stand: alle plagg som returneres må ha opprinnelige merkelapper festet, tilbehørsreturer må ha alle deler av den opprinnelige emballasjen, og sko må være i den opprinnelige skoesken. Vi aksepterer returer innen 30 dager (eller 14 dager*) fra kjøp. Vi kan for tiden ikke akseptere returer for produkter kjøpt i nettbutikken vår. Vi kan kun ta imot returer i samme land som kjøpet ble gjort i.

kjøp i franchisebutikk

Forespørsler om refusjon av produkter kjøpt hos en grossist eller andre autoriserte adidas-forhandlere vil ikke bli akseptert eller godkjent. Hvis du kjøpte varer hos en av våre autoriserte forhandlere må du ta kontakt med dem, siden de har sine egne betingelser for retur.

VAR DENNE ARTIKKELEN TIL HJELP?

TRENGER DU HJELP?